MyDecostere, een win-win voor u en uw onderneming

De tool voor een efficiënte digitale samenwerking met uw dossierbeheerder. 

MyDecostere.be

MyDecostere inlogscherm

Lever op een efficiënte manier uw documenten digitaal aan

Via MyDecostere kan u ten alle tijde uw documenten doorsturen naar uw dossierbeheerder. U kiest zelf wanneer en hoe u de documenten aanlevert.

  • Rechtstreeks uploaden op het portaal.
  • Versturen naar uw persoonlijk MyDecostere e-mailadres.
  • Opladen door gebruik te maken van onze app.
Digitaal archief opbouwen

Leg uw digitaal archief aan zonder extra inspanning



Alle documenten die u digitaal aanlevert, worden veilig bewaard in MyDecostere. Vanaf nu kan u op een efficiënte manier alles bewaren en via de eenvoudige zoekfunctie snel de noodzakelijke documenten terugvinden.

Inzicht in uw cijfers

Krijg een beter inzicht in uw cijfers

Van zodra uw dossierbeheerder uw boekhouding heeft bijgewerkt en de boekperiode afgesloten is, wordt dit meteen teruggekoppeld naar MyDecostere. Via het online dashboard en de te raadplegen rapporten, kan u uw boekhoudkundige cijfers opvolgen, zoals:

  • Uw bedrijfsresultaat per boekperiode.
  • Een overzicht van uw kostenstructuur.

Via de rapporten kan u een aantal lijsten raadplegen:

  • Een vervaldagbalans van leveranciers en klanten.
  • Uw resultatenrekening.
  • Een berekening van uw EBIT en EBITDA.
Betalingen

Beheer snel, efficiënt en gemakkelijk uw betalingen

MyDecostere bevat een geïntegreerde betaalmodule waarbij u een overzicht krijgt van de te betalen facturen. Doordat de meest relevante gegevens automatisch worden ingevuld, verliest u geen tijd meer met het overnemen van rekeningnummers en gestructureerde mededelingen. Betalingen uitvoeren kan via het genereren van een QR-code of het aanmaken van een SEPA betaalbestand. Dit SEPA betaalbestand moet u opladen in uw bank-app om de betalingen te valideren.

Verkoopfacturen aanleveren

Beheer efficiënt uw facturen

MyDecostere kan gelinkt worden aan verschillende facturatietools, zoals Teamleader, Eenvoudig Factureren, Furoo, … . Op die manier worden uw klantengegevens en uw opgemaakte verkoopfacturen automatische doorgestuurd naar het portaal. Afdrukken, klasseren en afzonderlijk aanleveren is dus niet meer nodig, wat u tijdswinst zal opleveren.



Staat uw facturatiepakket niet tussen de lijst, geef ons dan een seintje en wij onderzoeken de mogelijkheden voor u.

Wat is de kostprijs van MyDecostere?

€ 12,50/maand.



Wanneer u de scanservice van Exact Online gebruikt, valt deze kost weg bij het gebruik van MyDecostere.

Werkt mijn facturatietool met MyDecostere?

MyDecostere kan gelinkt worden aan verschillende facturatietools, zoals Akti, Eenvoudig Factureren, Facturalia, Furoo, MyFact, Num Num, onFact, Smoall Business tools, Teamleader, … . Op die manier worden uw klantengegevens en uw opgemaakte verkoopfacturen automatische doorgestuurd naar het portaal.

Ik heb nog geen facturatiepakket (Ik maak mijn facturen nog in Word/Excel).

Wanneer u uw verkoopfacturen nog in Excel of Word maakt, raden wij u het gebruik van de applicatie “Eenvoudig factureren” aan.

Voor € 99 op jaarbasis, kan u met dit programma online verkoopfacturen, offertes en bestelbonnen opmaken en beheren. 

 

Eenvoudig Factureren

Kan ik, als ik mijn boekhouding zelf verwerk ook gebruik maken van MyDecostere?

U kan enkel gebruik maken van MyDecostere als u uw boekhouding verwerkt met Exact Online. Een andere koppeling is jammer genoeg niet mogelijk. Vraag gerust raad aan uw dossierbeheerder mocht u interesse hebben om over te stappen naar Exact Online of contacteer ons op mydecostere@decostere.be

Ik verwerk mijn boekhouding zelf in Exact Online. Heb ik voordeel om te kiezen voor MyDecostere?

Ja, u kan voordeel halen om voor ons klantenportaal te kiezen.

  • Eerste voordeel:

    Indien U de scanservice van Exact Online gebruikt, betaalt u een bijdrage per factuur. De kostprijs van MyDecostere is een vaste prijs, ongeacht het aantal verwerkte facturen. U weet op voorhand exact hoeveel de kostprijs zal bedragen.
  • Tweede voordeel:

    Naast de scanserver (en het financiële voordeel), heeft ons klantenportaal nog een aantal extra troeven. Ik denk maar aan de betaalmodule, het digitale archief die automatisch wordt aangelegd, de grafieken en rapporten die u kan raadplegen, … . Deze extra opties zijn ter uwe beschikking zonder dat u een meerprijs moet betalen.
Kan ik naast het aanleveren van mijn documenten, ook zelf mijn facturen boeken?

In plaats van de facturen na het opladen meteen door te sturen naar uw dossierbeheerder, kan u er via MyDecostere voor opteren om het boekingsvoorstel die door de scanservice wordt gegenereerd te controleren en aan te vullen waar nodig. Na uw validatie verstuurt u het boekingsvoorstel naar uw dossierbeheerder. Hij /zij controleert de voorgestelde boekingen alvorens deze te versturen naar de boekhouding. 



Indien u van deze optie gebruik wenst te maken, neem dan zeker contact op met uw dossierbeheerder of via mydecostere@decostere.be.

 

Hebben wij u overtuigd? Of wenst U nog meer informatie omtrent onze tool? 

Neem dan zeker contact op met uw dossierbeheerder of vul het invulformulier onderaan deze pagina in.

Bij Decostere Accountancy bieden wij graag een antwoord op al uw vragen.

Contacteer ons daarom vrijblijvend of spring eens binnen in een van onze kantoren. 



Wij maken graag tijd voor u

Stel hier uw vraag