Uw boekhouder,
uw vertrouwenspartner
Persoonlijk contact
Een dossierbeheerder bij Decostere Accountancy is een vertrouwenspartner waarop u kan rekenen. De relatie die wij met u als ondernemer opbouwen is authentiek. We vinden het zeer belangrijk dat wij u écht kennen.
Professionele begeleiding
Onze medewerkers beschikken over de nodige kennis en ervaring om op een correcte en doordachte manier adviezen te geven. Ook zij kunnen steunen op jarenlange ervaring binnen de organisatie. Samen raken we verder. Een volledig team staat voor u en uw onderneming klaar. Zij staan u bij met de nodige adviezen, ondersteund met de nodige cijfers en rapporten.
Ondernemingszin
Bij Decostere Accountancy nemen we de tijd om te luisteren. Als ondernemer dient u tal van beslissingen te nemen waar u vaak zelf niet helemaal in thuis bent. Als ondernemerspartner helpen we u de juiste beslissingen te nemen.

Wat kunnen wij
voor u betekenen?
Als ondernemerspartner zijn we altijd op zoek naar waar we voor u meerwaarde kunnen bieden. Onze diensten op een rijtje:
- Het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen en financiële verrichtingen
- Opstellen en indienen van periodieke BTW-aangifte en jaarlijkse BTW-listing
- Opmaken van balans- en jaarrekeningen
- Neerleggen van de jaarrekeningen
- Advies op basis van jaarrapportage
- Aangifte van personen- en/of vennootschapsbelasting
- Bijstand bij fiscale controle
- Indienen intrastat aangifte en andere wettelijke verplichtingen
Door het gebruik van de nieuwste software zoals Exact Online en Silverfin, adviseren onze dossierbeheerders u op een zeer efficiënte manier.
Daarnaast helpen wij uw interne administratie te organiseren, zodat uw boekhouding naar een hoger niveau getild wordt. Met de nodige opleiding kunnen ook uw medewerkers de kwaliteit van uw boekhouding aanhouden. Decostere Accountancy is een gecertifieerd opleidingsinstituut waardoor opleidingen in aanmerking komen voor de KMO-portefeuille van de Vlaamse Overheid.
Specialisatie voor medische - en paramedische beroepen
Laatste nieuws en updates
In tegenstelling tot de Vlaamse Coronasteunmaatregelen, zijn de bekomen federale overbruggingsrechten niet vrijgesteld. We vatten voor u de de fiscale - en sociale behandeling voor eenmanszaken, voor bedrijfsleiders en voor medewerkende echtgenoten, samen.
Zorgverleners kunnen een tegemoetkoming krijgen van het RIZIV voor het beschermingsmateriaal dat nodig is in een privépraktijk of bij ambulante zorg. De noodzakelijke extra bescherming mag in geen geval aan de patiënten doorgerekend worden.
De maatregel is van toepassing vanaf 4 mei 2020 en wordt verlengd tot 30 juni 2021.
Het nieuwe wetboek voor vennootschappen en verenigingen werd reeds midden 2019 aangekondigd. Ondertussen bevinden we ons in een overgangsperiode waarbij oude en nieuwe wetgeving naast elkaar bestaan. Een aantal verplichtingen werden per 01.01.2020 ingevoerd en hebben een beperkte impact op de boekhouding van een onderneming.