Uw boekhouder, uw vertrouwenspartner
Persoonlijk contact
Een dossierbeheerder bij Decostere Accountancy is een vertrouwenspartner waarop u kan rekenen. De relatie die wij met u als ondernemer opbouwen is authentiek. We vinden het zeer belangrijk dat wij u écht kennen.
Professionele begeleiding
Onze medewerkers beschikken over de nodige kennis en ervaring om op een correcte en doordachte manier adviezen te geven. Ook zij kunnen steunen op jarenlange ervaring binnen de organisatie. Samen raken we verder. Een volledig team staat voor u en uw onderneming klaar. Zij staan u bij met de nodige adviezen, ondersteund met de nodige cijfers en rapporten.
Ondernemingszin
Bij Decostere Accountancy nemen we de tijd om te luisteren. Als ondernemer dient u tal van beslissingen te nemen waar u vaak zelf niet helemaal in thuis bent. Als ondernemerspartner helpen we u de juiste beslissingen te nemen.
![Wat kunnen wij
voor u betekenen?](/sites/default/files/styles/image_block/public/2020-06/blok-rechts_0.jpg?itok=_dLARqhA)
Wat kunnen wij
voor u betekenen?
Als ondernemerspartner zijn we altijd op zoek naar waar we voor u meerwaarde kunnen bieden. Onze diensten op een rijtje:
- Het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen en financiële verrichtingen
- Opstellen en indienen van periodieke BTW-aangifte en jaarlijkse BTW-listing
- Opmaken van balans- en jaarrekeningen
- Neerleggen van de jaarrekeningen
- Advies op basis van jaarrapportage
- Aangifte van personen- en/of vennootschapsbelasting
- Bijstand bij fiscale controle
- Indienen intrastat aangifte en andere wettelijke verplichtingen
Door het gebruik van de nieuwste software zoals Exact Online en Silverfin, adviseren onze dossierbeheerders u op een zeer efficiënte manier.
Daarnaast helpen wij uw interne administratie te organiseren, zodat uw boekhouding naar een hoger niveau getild wordt. Met de nodige opleiding kunnen ook uw medewerkers de kwaliteit van uw boekhouding aanhouden. Decostere Accountancy is een gecertifieerd opleidingsinstituut waardoor opleidingen in aanmerking komen voor de KMO-portefeuille van de Vlaamse Overheid.
Specialisatie voor medische - en paramedische beroepen
Laatste nieuws en updates
Eindelijk vakantie! Maar heeft iedereen wel vakantierechten en -geld om vakantie te nemen?
Laten we daarom de regelgeving en nieuwigheden nog even op een rijtje zetten.
Vanaf inkomstenjaar 2023 heeft de fiscus een nieuwe informatieverplichting in het leven geroepen. Er is een extra bijlage toe te voegen bij de belastingaangifte voor wie beroepsmatige huur wil inbrengen in de kosten. De sanctie voor het ontbreken van de bijlage is niet min. De uitgave zal als niet aftrekbaar beschouwd worden. De wet van 28 december 2023 heeft al uitwerking op de kosten van het volledige jaar 2023.
De loontransparantierichtlijn, die op 10 mei 2023 groen licht kreeg van het Europees Parlement, heeft als voornaamste doel de loonkloof en – discriminatie tussen mannen en vrouwen aan te pakken. De lidstaten, waaronder België, hebben de tijd tot 2026 om de richtlijn om te zetten naar nationale wetgeving. Dit betekent dat tegen 2026 de Belgische wetgeving in overeenstemming moet zijn met de bepalingen van de Europese richtlijn, met als doel een eerlijker en gelijkwaardiger beloningsbeleid realiseren binnen organisaties.